الرئيسية / موضوع / غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل هناك ، هناك الكثير ممن يشتكي التعامل مع الزوج كثير الخروج من المنزل ولا يعرف كيف حيث يريدون حل مشكلة غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل ولكنها ليست مشكلة كبيرة إلا إذا زادت عن حدها حيث من حق الزوج أن يخرج ويعمل فسحة طيبة مع أصحابه وظان يقوم في نفس الوقت بالخروج مع زوجته وأطفاله ولكم نصائح مختلفة من البعض قد تكون صحيحة او خاطئة، وتابع المعلومات الهادفة فقط مع مشكلة سهر الزوج ناعمه الهاشمي وحلول كيف اعامل زوجي كثير الخروج.

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

اقولك انا بقي، جوزي بيطلع رحلات صيد في البحر و دي هواية و انا اللي اقوله روح صفى دماغك شوية و اقترح عليه يخرج مع اصحابه و يتعشوا ار يتفرجوا على ماتش بس ده مكنش هيبقى موجود لو هو كمان مكنش بيعمل معايا كده، هو اللي بيتحايل عليه اخرج مع اصحابي ر كمان مره خلاني اسافر مع اتنين صحباتي السخنة و قعدت يومين و لما انا كنت في امريكا تعبت و رحت المستشفى خمس ايام و كان هو مع اصحابه بيغيروا جو يومين مردتش اقوله علشان هيتنكد ع الفاضي. خلاصة القول انا اقعد و فهمها بس قبلها انا اعمل كده معاها و هي مع الوقت هتحس ان كده افضل و ان الحياة بسيطة و انكم اصحاب و ده افضل. هي حسبة بسيطة و تعود.

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل
غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

يعنى هى بتكلم نفسها وتفضل غفير البيت وسيادتك زعلان انها عايزاك تفضل معاها خليها تخرج وتروح لاصحابها هى كمان زعلان انها بتحبك وانت محور حياتك اعوذ بالله بتعد الخروجات عليها شوف انت بتخرج عند اصحابك كام مرة كل واحد بيقول نفسى. وبس وكان هذا من أحد الحلول التي قالها الأخرون في حل مشكلة غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل، ومن المقال تقدر تجاوب على سؤال كيف اعامل زوجي كثير الخروج أيضاً.

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل

كيف اعامل زوجي كثير الخروج

ممكن حل في غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل وهو اعمل يوم ف الاسبوع لصحابك وخرجها مرهف الاسبوع اكيد انت شغال ومش فاضي كل يوم تخرجها يعني منا متجوزه وكان بيخرجني مره ف الاسبوع وادي الدنيا ماشيه، اهتم بيها معلش الجواز سكن ورحمه وموده حاول تلاقي سعادتك معاها وبالنسبه لاصحابك ممكن تبقي تخرج كل اسبوعين مثلا وكلمهم اطمن بالتليفون او السوشيال ميديا ماسبتش فراغ لحد. المهم مراتك ف الموضوع ده وبرضه حضرتك لو اهتميت هي هتقدر ده والله وهتهتم بيك اكتر وممكن مع الوقت تلاقي ملل ف قعدتك مع اصحابك من كتر ما انت مستعجل تروح تقعد معاها.. ربنا يصلح مابينكم ويهدي سركم ويحببكم ف بعض يارب، شاهد شروط قانون قرض زواج الشباب الجديد 2018

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل
الحب مع المودة والرحمة والهدوء وعدم العصبية

سهر الزوج ناعمه الهاشمي

نيجي بقي للكلام الجد هي بتبقي قله خبره من الزوجه لان المفروض اوقات غياب الزوج ده تبقي ليها هي اهتمام بنفسها بقي تعمل ماسكات تمارين تقرا تكلم صحباتها واهلها ووقت الزوج ما يدخل يبقي ده وقته معاها وتحاول تستمتع بوقتها معاه اللي غالبا بيبقي ساعتين تلاته في اليوم إنما اللي بيحصل إنها طول وقت غيابه بتقعد تهري وتنكت في نفسها واول ما ييجي تصب غضبها عليه واحده واحده كده احنا بنفهم الحوار ده وخليها تشترك في جروبات وتقرا مقالات سهر الزوج ناعمه الهاشمي هتتظبط وتبقي زي الفل، أهم حاجة الرفق والمودة والهدوء في الكلام بدون عصبية يا جماعة، قد يهمك اسرع طريقة لامساك الفار في البيت

غياب الزوج عن البيت والسهر خارج المنزل الحب مشكلة خروج الزوج

علي حسب لو مراتك حامل مينفعش تسيبها وتخرج مع صحابك كل يوم مثلا كفاية مرة او مرتين اسبوعيا لان العزوبية عن الزواج تفرق بردوا الخروجه معاها هل الوقت كافي انها تنبسط ولا زيارة لاهلك او اهلها او الدكتور وهكذا عموما زى ما هى بتديلك من وقتها خليك زيها فى المقابل… وربنا يسعدكم ويهدى سركم يارب.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *